mixed signals #7 

When I’m writing this it seems like I’m talking about characters. I should have just posted this as a story, ha. Not that I’d get many readers either way, lol. Let’s just pretend that this isn’t real. 

Anyway, following on from the last part. 

Thursday

DS/Dumb-Dumb/That Guy and I had a couple of awkward moments initially, mostly because I wasn’t saying anything. He kept trying to make conversation while I was just like, ‘whatever’. Every time he askes me how I was, I refused to answer. It just seemed pointless to me. Casually insulting him was my limit. I was literally waiting for him to start blanking me again so that I could mark the file closed. 

When he came upstairs I asked if he would be around and he was like, ‘you really don’t want me around?‘ I told him that I shouldn’t really be speaking to him. He thought it was amusing and said it was nice to see me smiling. I have no idea why my resting bitch face failed me in this instance. 

His friend was amused by the back and forth. Soon after, I was asking someone something and DS missed his elevator because most of the people were going up and he was going down. I laughed and he was like, you two (me and the friend) didn’t back me up. I, for whatever reason got really weird/agitated and, told him I’d whack him. And I actually did. LOL. It wasn’t hard or anything, just a whack on the arm. 

I don’t condone violence at all, but something compelled me to do it. My bad. That wasn’t even the worst part. We were more or less openly ~flirting~ which is not what I was supposed to be doing. I just… could not help myself and this guy gives off the most confusing vibes. 

At one point he was asking me why I was being harsh (is that what we’re calling harsh?!). After everything he was confused as to why I wouldn’t be all smiles and giggles. Really? I said that after all of the shit he said to me, he should know why. He hit me back with what about you said to me. Yo. What the fuck did I say to him?! Lol. The delusional is real. 

After all of that he was like, ‘I actually want to pinch you’. I said try it and I’ll punch you and he was like that’s fine, I like it physical or some other nonsense. It got kind of weird. I actually just stopped at that point. I was like, Not today, Satan. Nope.

Yeaaah, anyway, you guys know that I’m a good girl. I apologized for hitting him, although I said he deserved it. He said it was cool. I have to admit that he took it all kind of well. I was throwing a lot of jabs. 

Maybe he’d accepted that he’d actually done many things wrong. 

Or maybe not. 

Following Monday

This is the day that marks the moment where I realised that I have no idea what I’m doing and that also, I need to stand my ground and remember EVERY DAMN THANG. I don’t want to be that girl crying about shit I knew would happen. Plus, I’m waiting for Chris Hemsworth anyway. 

Anyway, guys. Our interaction started off in the usual annoying fashion; he was looking at me. I smiled but didn’t say anything.

Some time later, he came up to me and said, ‘are you going to hit me again?’. He’s lucky he didn’t get a sore arm in response. Considering that we squashed that, I was like, ‘Why start the conversation like that? What happened to hello, how are you?‘ 

He was acting like it was a big deal but he actually said hello, how are you (lmao). I think I answered and that was that. He left but he was still looking at me and I was like, ‘what?’ He said, ‘can’t I look now?’ I said ‘no’. He was saying something like, ‘what I have to pay?’

Bruh, leave it, yeah. You ain’t even making any damn sense.

Two mins after, I had to go upstairs (well, that’s what I tell myself). I went up to the elevator and jumped on it quickly. He’d been waiting for it and he basically got on the wrong one. While we’re on it he starts talking to me, saying I look good, I look happy etc. I ignored him and he was saying ‘why do you have that look on your face?’. I (again) said that he knows what he said to me. 

I said that I can forgive but I won’t forget. He (again) said that I said we were cool. I said that I didn’t say that. I definitely didn’t (lol, actually I definitely did). He was saying that I did and that went on. I said that he fell for the trap (idk why the fuck I said that – what fucking trap? LOL. I will come back to this) and that he still hasn’t apologized properly and he was like OHHHHH THAT’S WHAT IT IS.

That’s not what it was, but I didn’t want to say the full issue because I knew I’d get upset. 

Anyway, what happened next is my fault. I happened to be going past him and I sort of hit him playfully. He said he knew I was going to do that and then he called me a bully (jokingly) and I went back and I was like, oh really I’m a bully? He said, “I shouldn’t have said that, you’re very nice“. 

He was asking me if I was seriously upset about what happened because it was just words, just an argument. I told him that he should know I remember everything. He was like, ‘Oh yeah, I know you do’ and then from there he goes, ‘I should take you out‘. 

Immediately, I was like, ‘byeeeeeee’ and I started walking away. I looked back and he was like, ‘you can’t say no‘ I laughed but I didn’t go back.

I didn’t say a word to him after that.

Thoughts: 

  • I should have said no.
  • There was no trap, I’m far too lazy for that.
  • I think I just meant that he thought everything would really go back to normal just like that when everything he said to me is up in the air. 

Not only that, how do you tell me you like someone else, say that you pulled away from me because I wanted something from you, tell me you were looking for friendship and then two weeks after, you’re asking me out? 

Come on now. 

It’s a good thing that I know that I’m dealing with a very confused individual. 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s